Onze werkwijze

Het Servicekantoor denkt niet alleen proactief voor haar klanten, maar ook planmatig. Daarbij maken we altijd onderscheid in 2 duidelijke stappen:

  • Stap 1: Analyse van de bestaande situatie en wensen.
  • Stap 2: Rapportage en advies.

De uitkomsten van stap 1 worden verwerkt in een advies waarin wij duidelijk aangeven waar u kunt besparen of waar u juist wat moet bijpassen. Maar daar laten we het niet bij. Door periodieke monitoring zorgen we ervoor dat u altijd financiële grip houdt op uw situatie. In elke levensfase.

We werken met

ABN AMRO Aegon Amersfoortse ASR Cardiff Conservatrix DAS Delta Lloyd Europeesche verzekeringen Florius Generali De Goudse Handelsbanken HDI Gerling Hypotrust ING bank Van Kampen Groep Klaverblad Legal and General Menzis Monuta Movir Nationale Nederlanden Nedasco NNEK Obvion Reaal SAA ABP SNS bank Staalbankiers Turien & Co Westland Utrecht
ABN AMRO Aegon Amersfoortse ASR Cardiff Conservatrix DAS Delta Lloyd Europeesche verzekeringen Florius Generali De Goudse Handelsbanken HDI Gerling Hypotrust ING bank Van Kampen Groep Klaverblad Legal and General Menzis Monuta Movir Nationale Nederlanden Nedasco NNEK Obvion Reaal SAA ABP SNS bank Staalbankiers Turien & Co Westland Utrecht